Güzellerle Bahar Etkinliği

02:32

Herkese Merhaba,
Öncelikle ilk blog yazımı yazıp yayınlayacağım için gerçekten çok heyecanlıyım.Eğer ki bi yanlışım ve hatam olursa şimdiden affola :)

Sevgili @makyajdeneyimlerim Ayşegül 'ün etkinlik detaylarının bir kısmını zaten instagram hesabımda paylaşmıştım.Ama tekrardan daha detaylı bir şekilde sponsorlarımızı ve fotoğrafları sizlere aktarmak istedim.
Umarım keyif alacağınız bi içerik olur :)

Öncelikle Ayşegül'cüm tüm detayları düşünüp güzel bir mekan seçimi yapmış ve oldukça keyifli vakit geçirdik.

 

 Birçok firma etkinliğimize sponsor olmuştu yeni firmalarla tanışma fırsatımız da oldu.
 
 

Deina Cosmeticks bizlere oldukça cömert bir paket hazırlayıp göndermiş.
Ama maalesef kargonun azizliğine uğrayıp bikaç arkadaşımızın allık paleti hasar görmüş olsa da bu yeni marka bizi heyecanlandırmaya yetti ürünleri kullanıp inceleyip en kısa süre de yazısını yazacağım.


 
Bizi mutlu eden ikinci bi firmada  Catherine Arley Kozmetik oldu.Günlük makyaj için gerekli olan tüm makyaj malzemelerini bizlere yollamıştı.Aslın da Elite Arley dipliner de vardı ama kardeşim ürünün yapısını çok beğendiği için kendine aldı :)
 
Cecile Beauty da ürünleri ile bizimleydi hatta eve geldiğimde hemen lipgloss'u denedim ikinci yazımda bu ürünler ile ilgili olucak.
 
Açıkçası en merak ettiğim marka  Moshosgarden  ürünlerini görünce sevinmedim değil birçok arkadaşımda görüyordum ve denemek istiyordum.
 
Etkinlikte Elite N ewyork Cosmetics te bize denememiz için ürün yollamıştı.
 
Beni en en çok mutlu eden firmalardan biri de Vpleksi Home Organizer oldu firma etkinliğimiz için 4 adet 3 çekmeceli organizer göndermişti ve çekilişle bizlere verildi şanslı isimlerden biri de bendim içini kendimce hızla yerleştirdim ve görüntüsünü çok beğendim oldukça kullanışlı bir ürün.
 
 
 
Renkli kozmetik dışında kişisel bakım ürünleri ile yanımızda olan bir çok firma da bizimleydi.
Bepanthol Cilt Bakimi kremlerini kullanmayanımız yoktur. Marka bize oldukça zarif ve şık bir paket yollamış için de yeni çıkardığı Onarıcı Bakım Merhemi de vardı.
 
 
Ve yine ürünlerini severek kullandığımız Lapitak  ve  Mediwell de bize en çok tercih edilen ürünlerini yollamıştı.
 

 
 Bu markaların yanı sıra farklı markalardan da etkinliğimize sponsor olan firmalar vardı.
Ang Kozmetik bunlardan birkaçıydı.
 
 
 

 Vissmate Turkiye de bizimleydi.Benim gibi temizlik hastası bi insana daha güzel bi hediye olamazdı :)))

 
Merak Ettiğim diğer bi marka da Lesoleil Şampuan dı saçlarım fena halde dökülüyor ve cansız hemen kullanmaya başladım bile :)
 
 
Fotoğraflar da görünmeyen birçok firma daha etkinliğimize sponsordu ama bazıları çekilişle dağılıtıldı bazıları bana çok uzaktı gidebilecek durumda değildim diğer arkadaşlarıma hediye ettim yazının sonuna etkinliğe katılan diğer arkadaşlarımın da instagram ve blog hesaplarını ekleyeceğim onları da takip edip bloglarını okumayı unutmayın :)
 
 
 Activia Turkiye de bizi unutmamıştı ikisini de ara öğün olarak hüplettiğim doğrudur tatları gayet başarılıydı :))

 
Nobren Parfum de bizimleydi.Bende ki kokunun numarası V10 :)
 
 
Öncelikle etkinliğe beni davet eden Ayşegül'e etkinliğimize katılan tüm sponsorlara ve yazımı okuyan herkese Teşekkürler
Unuttuğum ürünler ve firmalar olmuşsa ikinci bi yazı daha yazarım :))
Etkinliğe katılan diğer arkadaşalrımıda buraya yazıyorum
Sevgiler
 
 
 
 
@aysegulunsayfasi  instablogger
 
 
 
@gizemlisayfa instablogger
 
 
 
 
 

  
 
 

 
 
 
 
 

You Might Also Like

6 yorum

  1. güle güle kullan hepsini :-)))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız ben yanlışlıkla msjı sildim galiba :))) sağol bitanem tşk ederim

      Sil
  3. cnm süper özetlemişsin. Teşekkürler. Güle güle kullan ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm sende hepsini güzel günler de kullan öpüyorum çok 😘😘

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe