Rimmel London Match Perfection Kapatıcı

05:11

Herkese uzun bir aradan sonra tekrar Merhabalar ;

Bloğumun bugün ki konuğu Rimmel London Match Perfection kapatıcı :)

Açıkçası kapatıcıyı ilk açtığımda beni aşırı derecede hayal kırıklıklığına uğratmıştı.Ürünün aprikatörün ucu kıllı olduğu için ürünü sıktığımda kılları inanılmaz derecede dökülme yaptı ve hala azalarakta olsa dökülme sorunu devam ediyor.


 
Yalnız şöyle bir durum var ki aynı kapatıcıyı kızkardeşime de aldık ve onda öyle bir problem olmadı :)) sanırım benim şansıma böylesi denk geldi.Hazır bu durumdan bahsetmişken Watsonsıda buradan kınamak istiyorum :))) kapatıcıyı alıp bu sorunla karşılaştıktan birgün sonra mağazaya gidip durumu anlatıp ürünü gösterdim ve değişim yapmak istediğimi ilettim fakat mağaza çalışanı ürünü alıcaz firmaya göndericez orada incelencek onay çıkarsa değişim yapabiliriz diyerek resmen tersledi ve geçiştirdi :( ve hoş bi durum olmadı...
Neyse ben ürünü bir şekilde kullanmaya başladım...Ve gerçekten çok beğendim

 

Kapatıcı gerçekten hem yapısıyla hem örtücülüğüyle tam benim istediğim gibi.İnce ve ıslak bi yapıya sahip parmak yardımıyla bile kolayca dağıtılabiliniyor.Kolayca sabitleniyor üstünden pudra ile geçme isteği duymadım.Benim çizgilerime dolmadı gün içinde kusma ve parlama yapmadı.En önemlisi gözaltlarımı kurutmaması istediğim aydınlık ve canlı görüntüyü vermesi oldu.
Ben gözaltlarıma nemli bir süngerle uygulamayı tercih ediyorum daha doğal bi sonuç elde ettiğimi düşünüyorum...
Ben bu kaptıcıyı sadece gözaltlarıma değil yüzümde kapatmak istediğim heryere uyguluyorum.Sivilce lekelerini kapatmaktada oldukça başarılı fondöten yada  bb kremlerin altına ve üstüne sürdüğümde renk eşitsizliği yapmadığını söyleyebilirim.
Buaralar kesinlikle favori ürünüm ve bittikçe alacağım bir ürün...Rimmel London markasını Watsons lar da bulabilirsiniz

Sevgiler S.

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe