Cecile Long Kisses Lip Gloss ve Nail Colors

03:05

Herkese Merhaba,
Geçen yazımda da bahsetmiş olduğum gibi güzellerle bahar etkinliğinde Cecile markası bize çok kullanışlı ve güzel ürünlerinden oluşan bir paket yollamıştı.Bende bu ürünleri size göstermek ve fikirlerimi yazmak istedim.
Cecile markasının ürünleri performanslarına göre uygun fiyatlara sahip.
Firma bize denememiz için yeni çıkan Lip Kisses Lip Gloss mat yapıdaki likit rujlarından göndermiş.

 
 Benim paketimden çıkan 11 numaralı mat lip gloss oldu.Ben çoğu markada ki mat lip glossları beğenerek kullanıyorum.Sürümlerini kolay ve pratik buluyorum.Cecile markasının rujlarının da başarılı olduğunu bir çok arkadaşımdan duymuştum.Bende hemen kullanmaya başladım.


Ben normal de kırmızı ruj kullanımını ve sürümünün zor olduğunu düşünenlerdenim.Fakat Cecile lip gloss oldukça yumuşak  yapıda sürüldükten kısa bi süre sonra matlaştı,yapış yapış bi his bırakmadı.Hafif yapıda bi ruj.Mat rujlar genelde dudaklarda kurutma ve çizgilere dolma yapıyor.Ama bu lipglossta bu sorunla karşılaşmadım.Rengini güzel veriyor.Şimdilik favori lip glosslarımdan biri oldu merak edenler hemen bi tane edinebilir.

Ayrıca paketten iki adet Nail Colors ojelerden çıktı.


Bende ki renkler 19 numara ve 03 numara
 
19 numara
Ojeleri daha deneme fırsatım olmadı ama ilk izlenim olarak kokusu ağır  eğer benim gibi koku hassasiyeti yaşıyorsanız başağrısı ve mide bulantısı yapabilir  ve  fırçaları ince yapıda

03 numara
Bu güzel ürünler için Cecile Kozmetiğe tekrar teşekkür ederim.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Cecile in bu rujları süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle evet bu kadar güzel olmasını beklemiyordum açıkçası 🙋🏻🙋🏻

      Sil
  2. cecile ürünlerinin rujları gerçekten harika sendeki rengi de çok tatlı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe