Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası ve Highlighting Pencil

02:36

Haziran ayının ilk Pazartesi gününden herkese Mer-ha-ba-larrr :))

Bugün size Rimmel London markasına ait kaş ürünlerinden bahsetmek istiyorum.

İlk ürünüm Brow This Way kaş maskarası ...



Bende ki rengi Medium Brown.Fırçası küçük ve sık kıllara sahip.Kaşa uygulaması gayet kolay tek sorun şişesinin ağzı geniş olduğu için fırçaya fazla ürün gelmesi...Fırçanın ucunda ki fazlalığı mutlaka sıyırarak almanız gerekiyor aksi takdir de kaş çevresine bulaşıyor ve çok daha koyu bi renk veriyor.Maskara hernekadar ıslak yapıda olsa da kaşa uygulandığında kısa bi süre içinde kuruyup sabitleniyor.Kalıcılığı orta seviye de diyebilirim sabah sürüp akşama kadar kaldığı olmuyor.Ama seyrek kaşlı olan benim beklentilerimi karşıladı ve bu kullandığım ikinci kutu.Sizde kaşlarınızı sabitleyecek bir ürün arayışındaysanız bu uygun fiyatlı ürünü watsons lardan temin ederek bi şans verebilirsiniz...

Bir diğer ürün Rimmel London kaş ürünüm de Brow This Way Highlighting Pencil kalemler.



instagram hesabımda bu kalemleri bol bol paylaşıp az çok fikirlerimi belirtmiştim.
Bu kalmelerin iki rengi vardı ikisinide beğenerek almıştım.


Biri satin yapıda sarı alttonlu ışıltılar barındıran şampanya rengi.

002 Shimmer

                                  Bir diğeri ise mat yapı da beyaza dönük uçuk pembe rengi ...

001 Matte


Yapıları yumuşacık,sürümleri kolay.İster kaş altı ister göz pınarlarını aydınlatmak için kullanılabilinir.Ben 001 matte olanı gözlerimin içine sürerek kullanıyorum.Aldığım günden beri favori kalemlerim oldu ne elimden ne çantamdan eksik etmiyorum.Buarada bildiğim kadarıyla 001 numara Benefit High Brow a benziyor benefit olanı denemedim ama muadil olabilirler diye düşünüyorum.İlk fırsatta benefiti de deneyip karşılaştırmasını yapıcam.

Umarım okurken sıkılmadığınız bir yazı olmuştur.Herkese musssmutluuu enerji dolu birgün diliyorum...
                                                                   Sevgiler S.

 

You Might Also Like

3 yorum

  1. kalemleri almamıştım maskara ise güzel ama fırçası büyük geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fırçası biraz problemli ama elim alıştı artık zorlanmıyorum kalemlerine bi bak derim güzeller buarada hayırlı ramazanlar 😊

      Sil
  2. Kaş maskarasını çok seviyorum ben de iyi bir sabitleyici de oluyor aynı zamanda ama bu kalemlerden bi haberdim, teşekkürler, sevgiler. Takipteyim

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe