Mac Retro Satin Ruj

04:18

Herkese tekrardan merhabalar :))
Bugün bloğumda birbirine oldukça benzettiğim iki rujun karşılaştırmasını yapıcam ...
Birisi ilk gözağrım ve ilk Mac rujum Mac Retro ...
Diğeri ise Golden Rose Velvet Matte serisinden 16 numara
Tabiki ikisinin arasında ufak tefek farklılıkar var
Bakalım sizde benim gibi benzetebilecekmisiniz ?

 
Mac Retronun içinde kızıllık kırmızılık hatta ışığa göre kiremitlik barındıran  kahve-bordo tonlarına sahip olduğunu söyleyebilirim  
Ruju sürüp parmaklarınızla dağıttığınızda yada fazlasını almak için peçete kullandığınızda mat duran bi ruj
kış ve sonbahar aylarına çok yakıştığını düşünüyorum...
 
 
Golden Rose VVM ise biraz kızıla dönük kahve tonlarında ama dudaktaki duruşları hemen hemen aynı..Dün akşam dışarı çıkarken golden rose vvm 16 numarayı sürmüştüm ve bana retroyu anımsattığı için böyle bir karşılaştırma yapmak istedim
Mac Retronun sürümü satin olduğundan daha yumuşak ve kremsi Golden Rose vvm mat yapıda olduğundan daha sert...
Ama şöylede bir gerçek varki Golden Rose 16 numara kesinlikle daha kalıcı
Mac Retroyu beğenenler almak isteyenler varsa ve ellerinde vvm 16 numara mevcutsa bir kez daha düşünsünler derim ....
.
 
Umarım Faydalı bir yazı olmuştur...
Sizler bu benzerlikle alakalı olarak ne düşünürsunuz?
Ve
Sizcede dupe olabilirler mi?
 
Fikirlerinizi yorum olarak bana yazarsanız çok mutlu olurum
Sevgiler .. S
 
 
 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe