Seda Kızdan Size Mesaj Var !

08:15

Herkese Merhaba 

Yaklaşık 15 dakikadır ekranla bakışıyoruz ve hala nasıl bi giriş yapıcağımı bulamadım :)
Dışardan bakılınca ne kadar kolay geliyormuş blog yazmak şuan anladım ki blog yazan tüm arkadaşlara haksızlık yapıyormuşum.
Beni instagramdan takip edenler az çok tanıyordur zaten,Uzun zamandır aktif olarak instagram kullanıyorum ve ara ara kendimce iyi kötü ürün yorumları yazıyorum.Uzun zamandır blog yazmayıda düşünüyordum ama blog açması tasarlaması bana zor gibi görünüyordu ve gözümde büyüyordu dün kararttım gözümü ve blog platformunda da var olmaya karar verdim.Benim gibi ben bu bloğu nasıl açıcam neyi nasıl yerleştiricem diye düşünüp vazgeçenler varsa göründüğü kadar zor değilmiş biraz kurcalayıp uğraşınca bişeyler yapılıyormuş tabi ki zamanla tasarımı şablonu ve yerleşimi oturur bi yerlerden başlamak gerekiyor demi ama :) 

 Biraz kendimden de bahsedeyim bi süredir blog yazanları da takip edip neyi nasıl yazıyorlar diye inceliyordum gözlemlediğim kadarıyla ilk yazılar hep kendini tanıtmaya yönelik olmuş bende öyle yapmaya kadar verdim :)

İsmim Seda 29 yaşındayım 8 yaşında bi Mert oğlanım var :) yarışmaya İstanbuldan katılıyorum (bu iğrenç espiriyide yeri gelmişken yapıveriyim)   :))

Makyaj yapmayı pek beceremesemde ürünleri alıp denemeyi seviyorum hatta bende aldıkça mutlu olanlardanım.
Blog ismimden de anlaşıldığı üzere kitap okumayı çok seviyorum.
Yazılarımı sadece kozmetik olarak sınırlandırmayı düşünmüyorum,çoğu zaman kitap yorumlarım da olucak.

Elimde herzaman bi hobim vardır kendimi bi şekilde oyalamayı severim şuan ki ilgi alanım etamin işlemek belki burdan şablonları bile paylaşırım :)

Kısacası burası benim ikinci adresim olucak.
Umarım beni eğlenerek ve severek takip edersiniz.

Şimdilik Seda  kızdan bu kadar ilk yazım olduğu için illa hatalarım olmuştur beni mazur görün en kısa zaman da ikinci yazımla burada olucam 

Sevgiler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe