Almanya'dan Gelen Kiko Ürünlerim

10:45



Tekrardan herkese Merhaba,
Düzenli olarak blog yazmayı her ne kadar alışkanlık haline getirmeye çalışsamda malesef başarı sağlayamadım.Ama azimliyim elbet birgün daha aktif ve düzenli olarak blog yazıları ekleyeceğim :)

Bugün ki blog yazım da sizlerle elimde bulunan kiko ürünlerimi paylaşmak istedim.
Bu ürünleri bana Almanya da yaşayan çok yakın bi arkadaşım Kiko markasını çok merak ettiğimi bildiği için hediye olarak yollamıştı.Ama bir türlü elime geçmedi yok  gümrüğe takıldı sonrasında  arkadaşım tekrar gönderdi yine sözde adrese gelip bulunamamışım tekrar geri döndü falan filan aradan baya zaman geçti (elime ulaşması toplamda 5 ay sürdü :) ) arkadaşım İstanbul'a geldiğinde sonunda elden teslim aldım :)

Lafı fazla uzatmadan ürünlere geçiyorum :))



Ürünler kış ayında Almanya'dan alındığı için elimdeki dörtlü far paleti ve allık bildiğim kadarıyla koleksiyon ürünü.

Dörtlü far paleti Reckless Spirit serisine ait olan 02 Fiery Rose rengi.



 Far peleti benim sevdiğim tonlarda genelde toprak tonları ve mor tonlarını severek kullanıyorum.
 Far paletinde iki adet pembe iki adette mor ve mürdüme yakın renkler bulunuyor.


Farları iki üç kez far bazı kullanmadan uyguladım ilk izlenim olarak pigmentasyonları gayet başarılı ve renklerini yoğun olarak veriyorlar.En önemlisi fırçaya alırken tozutma,gözkapağına uygularken de dökülme yapmadı.Ben ürünleri alırken tasarımlarına da dikkat ederim sağlam ve kapağı çok hoş dizayn edilmiş kapağında ufak bi ayna olmasını da ayrı sevdim.


Allık ise Rebel Bouncy serisinden  02 Adorable Pink.

Tam bir şeftali renginde,bahar ve yaz aylarında her makyaja uyum sağlayabilecek bi renk.




Çok yoğun ve  krem yapıda bi allık ilk önce fırçayla uygulamayı denedim pigmentasyonu okadar çokki dağıtmakta zorlandım şimdiler de önce parmağımla uygulayıp nemli bi süngerle dağıtıyorum sonuç çok başarılı oluyor bence fırçayla kullanmaya uygun bi ürün değil.Altın sarısı kutusunun tasarımıda çok hoş yine kapağında ufak bi aynası var :)


Ve elimde bulunan ikinci bir allıkta Kiko velvet Touch Creamy Stick Blush 01 numara


 Ben bu allığı çok sevdim stick yapıda  uygularken yağ gibi kayıyor,ister fırçayla ister parmakla yada nemli süngerle dağıtılabilinir.


İçinde hafif ışıltılar var aydınlık ve canlı bi görünüm veriyor.Güzelce dağıtıldığı sürece yoğun ve kalıp gibi durmuyor.Gün içinde silinmiyor kalıcılığıda tatmin edici bildiğim kadarıyla bu ürün Türkiye de ki Kiko mağazasında var.

Şimdi gelelim benim en sevdiğim makyaj malzemesi olan rujlar ve ojelere :))



Glossy Dream 204 numaralı bu ruju ben yiyip bitiririm :) Satin yapıda olmasına rağmen acayip kalıcı  bi ruj sürerken dudakta kayıp gidiyor.Ben rengini biraz Mac Twig'e benzettim hatta iki rujun karşılaştırmasını da yapıcam muadil olabilirlermi bilmiyorum ama benim dudağımda iki renk baya benzer duruyor.Rujun tasarımı da çok güzel kapağında yaylı bi mekanizma var üstüne basarak açıyorsun tükenmez kalem mantığı yani.Daha önce instagram hesabım da bununla alakalı ufak bi video yayınlamıştım buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz

Bi ikinci rujum da Kiko'nun son çıkarttığı koleksiyonun da bulunan Velvet Passion 316 numara.





Bu ruju da bana çok sevdiğim blogger arkadaşım lifeofyasmina Yaseminciğim İtalya gezisine gittiğinde bana hediye olarak almış.Sanırım Türkiye'ye daha gelmedi.Mat yapıda bi ruj sürümü kolay kalıcığı oldukça başarılı.Kapağının üst kısmında  mıknatıs var kapatmak isteğinizde direk üst bölüme yapışıyor :)) benzetmelerim de süper ötesi :))Rengi de tam benlik...

Ve son olarak zaafım olan ojelere gelelim ...


Oje diyip geçmeyin ... Bu ojeler olayyy :)))
Tek katta kapatıcılıkları çok yüksek sürerken dalgalanma yapmadılar rahat 3 4 gün çıkmadan duruyorlar.Kokuları da rahatsız edici değil Türkiye'de ki mağazasında bu  ojeler var diye biliyorum.
Bende ki renkler soldan sağa sırasıyla 220-379-479-511-274
 
511 nolu ojenin uygulanmış hali


Makyaj çantasının da güzelliğine değinmeden geçemiycem küçük gibi görünsede içine baya bişeyler alıyor kumaşı elastik olduğu için rahat rahat istediğinizi koyabilirsiniz iç astarı turuncu desenli tam benim renklerim :))


Ben Kiko Milano'nun elimde olan tüm ürünlerine bayıldım her nekadar ülkemizde ki fiyatları yüksek olsada kalite olarak değecek ürünler.Hala mağazasını ziyaret etme imkanım olmadı ama gittiğimde ilk alacaklarım kesinlikle aydınlatıcılar ve tekli farları :)))

Umarım yazımı okurken sıkılmamışsınızdır .... İyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum
Sevgiler ... :)))


You Might Also Like

3 yorum

  1. Ama bu far paleti ne kadar da güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok beğendim renkler de çok kullanışlı :)

      Sil
  2. Son kiko 316 chất lượng tốt nhất có bạn tại Pashop VN các bạn có thể tham khảo tại website: https://pashop.vn

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe