Himalaya Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü

00:05

Günaydınlar,
Maalesef ki Ülkece güne mutlu haberlerle uyanamadığımız zamanlardan geçiyoruz.İstanbul patlamasında hayatını kaybedenlere rahmet yaralılara acil şifalar diliyorum.

Ama maalesef ki hayat kaldığı yerden devam ediyor ve bizler bu akışa kapılıp gidiyor rutin hayatımıza devam ediyoruz.

Daha önceki yazılarım da genelde kullanıp memnun kaldığım ürünlere yer vermiştim ama bu sefer sizlere kullanıp sevemediğim bir üründen bahsetmek istiyorum.



Öncelikle Himalaya Herbals markası geçtiğimiz aylarda Gratis Mağazaların da satışa sunuldu.Markanın ürünleri bitkisel ve temiz bir içeriğe sahip.İçerisin de Paraben,Sls bulundurmamakla birlikte hayvanlar üzerinde de test edilmiyor.

 


Şimdi gelelim bu yüz yıkama köpüğüne;Şişesi gördüğümüz gibi pompalı ve ele sıkıldığında ürün köpük formda geliyor,ürünün miktarını isteğimize göre ayarlayabiliyoruz.



Benim cildim karmadan yağlıya dönük ve bu köpüğü kullandığım süreçte yüzümü çok kuruttuğunu söylebilirim.Şişesinin arkasında ''Cildinizi kurutmadan fazla yağdan arındırır''vaadini benim için yerine getirmeyen bir ürün oldu.Hatta ve hatta ''Siyah nokta oluşumunu engeller'' de diyor ama ben pek bir etkisini görmedim.Yüzüme sürüp yıkadığımda temizlenme hissini de bana vermedi ve kokusu nedense beni rahatsız etti.Bu markanın Yüz Yıkama Jelini  ne kadar sevdiysem bu köpüğü bi o kadar sevemedim.Ama ürünü bitirmek için makyaj süngerlerimi ve fırçalarımı yıkamak için kullanıyorum o konu da oldukça başarılı :) benim gibi ürünü sevmeyenler varsa sizde fırça ve sünger temizliği için kullanabilirsiniz.
Şunu da eklemek istiyorum bir üründen memnuniyet ve beğeni kişiden kişiye değişir.Kullanıp seven var ise yorumları beklerim.

Şimdilik benden bukadar bir daha ki post kısa zaman içinde burada ki yerini alıcak bloğumu takip etmeyi unutmayın.

Sevgiler S.

You Might Also Like

4 yorum

  1. ben daha kullanamadım yazı bekliyorum umarım kurutmaz cildimi..

    YanıtlaSil
  2. çok kişiden toniğinin harika olduğunu duyduğum bir marka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniğini ve maskelerini bende çok duydum hatta alıp denemek istiyorum ama bu ürünü yüz yıkama jeli ile kıyaslarsak ben sevmedim ki jelinden çok memnunum 3 kutu bitirdim

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe